zaterdag 21 augustus 2021

Update

Ik schreef meerdere blogs over ons financiële situatie. Het lijkt mij leuk om binnenkort een update te geven! 

Er is een hoop gebeurd en veranderd. In de afgelopen jaren wel altijd een aantal blogs blijven volgen. Door zelf te bloggen hoop ik, meer stimulans te vinden. 

Ik wist mijn wachtwoord niet meer. Gelukkig vond ik onlangs mijn oude usb-sticks terug. 

Bij deze ook excuus voor het niet beantwoorden van e-mails. 

Zoals destijds, geen schrijfster. Het zal vooral over de centen gaan. 

4 opmerkingen:

  1. URGENT LOAN IS AVAILABLE NOW
    TODAY I GOT MY DESIRED LOAN AMOUNT $760,000.00 FROM A RELIABLE AND TRUSTED LOAN COMPANY LAST WEEK, BUSINESS/HOME/COMPANY/PROJECT/PERSONAL LOAN? ARE NOW AFFORDABLE HERE FOR YOU TODAY CONTACT Email profdorothyinvestments@gmail.com

    Hello,I'm here to testify of how i got my real estate business loan from PROF. MRS.DOROTHY JEAN INVESTMENTS (profdorothyinvestments@gmail.com) I don't know if you are in need of an urgent loan to pay bills, start business or build a house, they offer all kinds of loan Ranging from $5,000.00 to $2,000,000.00USD with a low interest rate of 2% and loan duration of 1 to 33 years to pay back the loan secure and unsecured. Are you losing sleep at nights worrying how to get a Legit Loan Lender?
    MRS.DOROTHY JEAN holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly without cost/stress via Contacts Whatsapp Number +1(541)279-1406 Email profdorothyinvestments@gmail.com

    Consider all your financial problems tackled and solved ASAP. Share this to help a soul right now THANKS.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. BUCHER MANFRED
    Jij die wordt geblokkeerd voor de deuren van je baan, je hebt een permanente zorg voor geld, je hebt geen financiële steun om aan je behoeften te voldoen en je dromen te realiseren. Ik kreeg een lening van 60.000€ en twee van mijn collega's kregen ook zonder problemen leningen van deze man omdat ik de juiste persoon tegenkwam. Hier is zijn e-mail: pierrecombaluzier18@gmail.com

    E-mail: pierrecombaluzier18@gmail.com
    E-mail: pierrecombaluzier18@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Lening getuigenis tussen individu

    Ik geloofde niet langer in het lenen van geld omdat alle banken mijn dossier hadden afgewezen; ik stond inderdaad bij mijn bank. Maar op een dag raadde een vriend me aan bij een particuliere geldschieter wiens e-mail ze me gaf. Ik heb het met hem geprobeerd door hem een ?? e-mail te sturen en het werkte. Ik had de juiste persoon een eerlijke particuliere geldschieter waar ik al jaren naar op zoek was. Ik kreeg mijn lening van € 95.000 tegen een tarief van 3% waardoor ik op dit moment goed kan leven en ik betaal regelmatig mijn maandelijkse betalingen. U kunt bij hem terecht als u om verschillende persoonlijke redenen een lening nodig heeft. hij nam geen dossierkosten of notariskosten … enz. Twee van mijn collega's ontvingen ook zonder enige moeite leningen.

    Hier is zijn e-mail: jopie.mandemakers@financier.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snel geld lenen - flits lening, snel geld lenen in een flits
    Tegenwoordig is het de normaalste zaak van de wereld om geld te lenen. Maar hoe sneller, hoe beter. Om in die behoefte te voorzien, is de flitslening bedacht. Razendsnel – dat betekent binnen tien minuten – kan men een lening afsluiten. Zo hoeft u nooit meer om geld verlegen te zitten en bent u zeker van de nodige financiële reserves. contact met ons op voor meer informatie.E-mail: jennyschecoj@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen